Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor

Er der nogen som ved, hvor i kbh man kan købe hvidt kategori 5
netværkskabel?

Og med hvidt mener jeg virkelig rigtigt hvid, og ikke den almindelige
grå farve. Evt.  også uden tryk.

Med eller uden stik, det er ligegyldigt...

Claus

Re: Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor

Hvis du skal bruge en hel rulle (305m), så vil jeg næsten væde med, at du
kan få det hos Nordisk Solar. http://www.solar.dk

Hvis det blot er mindre længder/færdige patch-kabler, så har Mercodan det
http://www.mercodan.dk

Mvh Morten

Re: Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor
sørg for at det er stp kabel du får det er skærmet det er utp ikke

lige et link til farvew række følgen hvis du ikke kender den

http://www.cubus-adsl.dk/elteknik/netvaerk/patchkabel.php

Re: Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor

Jeg skal ikke bruge STP kabel, jeg skal bruge UTP cat. 5.

Claus

Re: Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor
Hej Claus

www.bn-elektronik.dk  varenr. 10 283 8208

Mvh Max

Re: Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor

Dem har jeg været hos, det er udsolgt :-)

Claus

Re: Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor

Solar's det hvide er fra AMP.
Hvis det er fordi kablet skal "bankes op i stuen" (og så ved vi jo alle
hvordan DET skal se ud), så vær også opmærksom på CAT6, som jo ikke er så
"rynket" som CAT5, - det ligger pænere, - men er selvfølgelig også noget
stivere.

Jeg vil blive overrasket hvis ikke trykket kan fjernes med fortynder eller
acetone.

Mvh Morten

Re: Hvidt cat. 5 kabel ?? Hvor
  > Solar's det hvide er fra AMP.

De har flere fabrikater som er hvidt.

Det er ikke sikkert det kan fjernes, det printes normalt direkte efter
extruderen medens kappen er helt blød.
Jeg har dog aldrig prøvet at fjerne det.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.