Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?

Er der ikke en herinde, der vil lave to små enkeltsidede print til mig, jeg
har både protel filer og pdf med banerne.

Jeg vil selvfølgeligt gerne betale for ydelsen.

mvh Steffen Schmidt / Sønderborg

steffen(A)schmidt-edition.dk

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?

Du kunne prøve den lokale radioamatørforening
mvh
Preben

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?
Er der en i Sønderborg ?

-Steffen

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?

Hej,

Send dem ned til olimex, jeg vil tro med fragt etc ligger det omkring 250kr

Prof med lodde maske og rimelig silkscreen

Kasper

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?

Ja men der er komponenter for 30 kr og printet  er 5x5 cm så det er nok lidt
overkill..

-men tak

Steffen

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?

Tjoe, men inden du har fået en til at lave det, så er 100-200kr vel hurtig
væk også...

Kasper

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print f or mig ?

Jah jeg giver Kasper ret.. man eksperimenterer- ringer -snakker for de
fF8%rste 1000 kr og ender med at betale en hobbymand en tier.. og synes
det var en go forretning.
Jeg tager 500 kr for et eurokort, uden boring osv..sE5% der kan du mE5%ske
fE5% to af hver pE5% :) .....og det er slet ikke ret meget jeg
tjener ,selv om det er en formue nE5%r man skal af med pengene..:). jeg
kan da ikke nE6%re mig for at skrive linken til printcon.:  :)
   http://printcon.dk
Alex

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?

Jah jeg giver Kasper ret.. man eksperimenterer- ringer -snakker for de
første 1000 kr og ender med at betale en hobbymand en tier.. og synes
det var en go forretning.
Jeg tager 500 kr for et eurokort, uden boring osv..så der kan du måske
få to af hver på :) .....og det er slet ikke ret meget jeg
tjener ,selv om det er en formue når man skal af med pengene..:). jeg
kan da ikke nære mig for at skrive linken til printcon.:  :)
   http://printcon.dk
Alex

Hej,

Du bør nok nævne noget om hvilke specs du kan udfører print i... min bane
bredde og clearance på din side :)

Kasper

Re: Hvem vil fremstille to små enkeltsidede print for mig ?
Hej Steffen

Prøv at sende mig de der Protel filer, så kikker jeg på det.