Hvem sælger Multicap ?

Hej gruppe(r)

Hvem i danmark sælger Multicap kondensatore?

X-post i dk.teknik.elektronik,dk.teknik.lyd , FUT sat til
dk.teknik.elektronik

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvem sælger Multicap ?

Multicap, var det ikke et gammelt Siemens varemærke ?

Der er ingen grund til at spørge mere end et sted, det er
jo de samme personer der vil svare.

Mvh Max

Re: Hvem sælger Multicap ?

Det er mit indtryk at der er nogle i dtl der ikke læser i dte, og med en
rigtig X-post og X-fut, ses indlæget kun en gang, nemlig i den gruppe man
læser først.
Ligeleds eksistere indlæget kun i ét eksemplar på serveren.

I øvrigt har jeg søgt nettet rundt uden at finde en netshop, der MÅ da være
nogen der har købt dem, til et eller andet HiFi projekt.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvem sælger Multicap ?
Hej Uffe

Jeg ser den nu fint begge steder.

være

Du svarede ikke på mit første spørgsmål.

Mvh Max

Re: Hvem sælger Multicap ?

man

Ok, nogle newsreadere, når de er sat ordentligt op, skjuler allerede læste
meddelelser, således at en rigtig x-post kun læses èn gang.
Og tro mig, jeg er modstander af bevidstløs forkert brug af X-post

Nej ok, jeg har ikke den fjerneste anelse om, om det er et gammelt Siemens
produktnavn ;-)

Kondensatoren jeg skal have udskiftet, sidder i en Sony højtaler der koster
3 gange min månedsløn.

Sony kan vist skaffen den om et par måneder.

Og den skal gerne udskiftes med en original, og da jeg ikke har tænk mig at
lodde mig selv ind i højtaleren, må jeg jeg jo skaffe en anden ;-)

 Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvem sælger Multicap ?
Hej Uffe

Det var egentlig heller ikke en kritik af det jeg skrev, det var mere
en konstatering at jeg mente at det var unødvendig.

Har rodet lidt rundt på nettet og kan se at der er et US firma der hedder
RelCap
der åbenbart laver dem. Og jeg kan også godt huske at jeg har set dem
omtalt i HiFi sammenhæng, men ikke mere end det.

koster

Det er hårdt at være lavtlønnet :)

at

Prøv at ringe til http://www.capacitors.com/ og spørg dem om du ikke kan
sende nogle grønne frimærker så de kan sende dig en kondensator, det
burde kunne klares på en 3-4 dage.

Mvh Max

Re: Hvem sælger Multicap ?

Jeg er ikke 100% sikker, men prøv Aarhus Radio Lager:

http://www.aarhus-radio-lager.dk /

Jeg plejer at bruge dem når jeg skal bruge "smådele".

Siden du har x-postet til .lyd, hvis det er specielt "lyd-venlige"
kondensatorer er jeg ikke 100% sikker ÅRL har dem.

Re: Hvem sælger Multicap ?

Jeg er ret sikker på at de var på listen af importørere jeg ringede til, men
jeg prøver naturligvis igen.

Med det delefilter som kondensatoren sidder i, vil jeg gætte på at den
skulle være specielt "lyd-venlig"
Delefilteret fylder knapt 4 europakort, og vejer mere end en dansk
gennemsnitshøjttaler.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline