Hvem sælger B&O reservedele til private? Beomaster 1600/1700

Hello NG!
Kan du nævne mig en forretning som handler med private? Jeg mangler et
rullebånd til
min Beomaster 1600/1700.  Det ser ud som på dette link.
http://perso.club-internet.fr/lgenevet/Imagesbo/an1980/bm1600.jpg
evt. brugt kunne også bruges.
mvh Michael

---
Re: Hvem sælger B&O reservedele til private? Beomaster 1600/1700

Disse er desværre udgået for længe siden.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade