Hvem laver færdige kabler ?

Engang var der en bix, der svjh hed Crimp, som lavede de kabler man har
brug for efter tegning.

Jeg skal have lavet 50 ens kabler med TNC i den ene ende og noget andet
coax i den anden.

Jeg vi ikke selv til at købe værktøjer og klampe med det.

Nogen, der har et bud på et firma ?

Bo //

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Belden

Rosenberger

Re: Hvem laver færdige kabler ?
Rosenberger i Birkerød

http://www.rosenberger.dk/Default.asp

Jeg er stoppet for mange år siden

cr

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Før Torbjørn kom til ?

Re: Hvem laver færdige kabler ?
Siger mig ikke noget.
Var underlev. lavede kabler.

cr

Re: Hvem laver færdige kabler ?
Hej Bo

Jeg vil meget gerne anbefale Leverandøren, Jan
plejer at klare skærene hurtigt.

http://www.leverandoren.dk /

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Måske han skulle sætte bare 8 sekunder af til at få lavet sin hjemmeside
?

Re: Hvem laver færdige kabler ?
Hej Klaus

Han vil nok hellere lave kabler, og man kan da finde
telefonnumreret på siden.

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Sikekrt.

Kan man ?
Jeg kan ikke med Mozilla.....

Re: Hvem laver færdige kabler ?
så installer en fornuftig browser... :o)

Rasmus

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Det er jo netop det jeg har.

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Jeg ved nu ikke hvilken browser, der skulle kunne rette op på de fejllinks
;-D Men med lidt fantasi, og håndarbejde, så kan de da afkodes.....

Orla Pedersen
Re: Hvem laver færdige kabler ?

og på den måde får han ingen kunder.

Jeg har bestilt mine kabler andetsteds, og de kommer om 3 dage til en
fornuftig pris.

Bo //

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Fornuftige priser i det styktal er da vist en sjældenhed... Tør man spørge
om hvem der leverer?

Mvh.
 Anders

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Sveistrup, ca 120kr/stk.

Til den pris kan jeg ikke anskaffe to gode crimpværktøjer, stik og kabel
(RG-174)

Hvis jeg skal købe ind hos Farnell koster TNC stikket ca 68kr, MCX
stikket ca 40 kr og kablet ca 25kr/meter

Bo //

Re: Hvem laver færdige kabler ?
der er også nogen i Silkeborg der hedder Følsgaard eller Hans Følsgaard -
noget i den stil...
måske bare til en anden gang... :-)

Rasmus

Re: Hvem laver færdige kabler ?
Hej Rasmus

Ja, de ligger både i Ry og København, men jeg tror ikke de
har nogen kabelkonfektioneringsafdeling mere.

Re: Hvem laver færdige kabler ?

ok... nu er det også 6 år siden jeg sidst har været i nærheden af dem/det så
min info er måske lidt rusten der... :-)

Rasmus

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Det ser ud til at være skrevet i Microsoft word.

At bruge word til at lave websider svarer til at afisolere kabler med en
svensknøgle.

Næ, rigtige mænd skriver html i "vi" eller "joe" og afisolerer kabler med
tænderne :-)

Det er også betryggende at "editoren" efterlader referencer til
href=file:///C:\Dokumenter\Mine%20Websteder\leverandoren\kontakt.htm

Leif

Re: Hvem laver færdige kabler ?

Næh, frontpage 5 og 6