hvem kjenner "PicoScope" - Page 2

Re: hvem kjenner "PicoScope"

Nåja, man kan jo ikke nå alle modtagere, der er altid nogen som intet
fatter, uanet afsenderen.

Måske ikke, men ikke alle principper er ens.

Nå?

/Hauge

Re: hvem kjenner "PicoScope"

Aner ikke, hvad der står i brugsanvisningen.

Satte den til at trigge på datasignalet og lod den opsamle et
skærmbillede. Herefter kunne jeg gemme data som en tekstfil. Tekstfilen
smed jeg så ind i excel og lavede en graf der.

klaus
Re: hvem kjenner "PicoScope"
On Wed, 29 Jun 2011 20:07:09 +0200, Harald Mossige

Og når modtageren er udenfor pædagogisk rækkevidde hjælper det jo ikke
at bruge pædagogiske virkemidler.

/Hans

Site Timeline