Hvem kan skifte DC stikket på en bærbar ??

Det har været ude for en teenager :o/

Det er stikket i selve den bærbare :o(

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Det kan jeg klare.

Send mig en mail så tager vi den derfra.

per at zapro prik dk

// Per (Rødovre)

Re: Hvem kan skifte DC stikket på en bærbar ??

Skulle det mislykkedes for Per, sE5% smid en mail til mig, har en del DC-
stik liggende.

/Manse

Re: Hvem kan skifte DC stikket på en bærbar ??

Det ville være relevant at nævne hvilken laptop.

Fordi nogle laptops sidder den som en løsdel med et stik og andre er den
loddet direkte på boardet.
Ikke mindst hvor i kongeriget DK ..

--
/Dennis
Canon Speedlite 540 EZ købes

Re: Hvem kan skifte DC stikket på en bærbar ??
Dennis Pedersen forklarede:

Acer Aspire

Læs min signatur ;-)

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard
Re: Hvem kan skifte DC stikket på en bærbar ??
Brian Vestergaard formulerede onsdag:

Har i øvrigt skrevet til Per, håber han har modtaget :-)

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard