Hvem kan fremstille (dobbeltsidede) prints ??

Skal have bygget en RIAA Phono forstærker, men designeren fremstiller og
sælger ikke prints til konstruktionen.
Konstruktionen kan ses her: http://www.passdiy.com/projects/pearlono1.htm

Der så vidt jeg kan se desværre tale om et dobbeltsidet print......

Link til gerberfiler: http://www.passdiy.com/pdf/PEARL_GAINR1.GBR.ZIP

Er der nogle privatpersoner der kan fremstille sligt ?
Kender nogen firmaer der laver 2/4 stk. til fornuftige priser ??

Mvh.
Hans Houmøller

Re: Hvem kan fremstille (dobbeltsidede) prints ??

Prøv f.eks. www.olimex.com

Gert K.

Re: Hvem kan fremstille (dobbeltsidede) prints ??
http://www.hinton.dk /

Hilsen Jørgen

Re: Hvem kan fremstille (dobbeltsidede) prints ??
On Wed, 16 Mar 2005 19:57:57 +0100, "Jørgen L."

Kan de matche Olimex priserne ??

Carsten

Re: Hvem kan fremstille (dobbeltsidede) prints ??

Det ved jeg ikke, der hvor jeg var ansat før brugte vi dem meget, da de var
meget rimmelige i deres priser.

Hilsen Jørgen

Site Timeline