Hvem fa..... forhandler Mitsubishi her i Europa

Er der nogle her i dette forum der ved hvor jeg kan skaffe Mitsubishi
komponenter her i Europa.

Jeg har skrevet til support i både Japan og USA, men ikke et eneste lille
pip har jeg hørt.

Jeg har ikke spurgt om gratis vareprøver men forklaret om at det drejer sig
om mellem en ½ og 1 mill komponenter, så det burde have lidt interesse.

Benny

Re: Hvem fa..... forhandler Mitsubishi her i Europa
Hej Benny

Glem E-mail, brug telefonen.

Ring til

Swedish Branch
Box 750
Hammarbacken 14
SE-191 27 Sollentuna
Phone: +46 (8) 6251000
Fax: +46 (8) 6251033

Så er du da igang.

Mvh Max

Re: Hvem fa..... forhandler Mitsubishi her i Europa

Hej Benny
Prøv med en af disse adresser:
http://www.mitsubishichips.com/Global/network/europe.html

--
Hilsen Madsen

Re: Hvem fa..... forhandler Mitsubishi her i Europa

Har haft fat i Sverige men de fastholer at de kun sælger halvledere, og det
jeg er interesseret i er NTC modstande. :-((((

Benny

Re: Hvem fa..... forhandler Mitsubishi her i Europa
Hej Benny

Så prøv her

http://www.mmea.com /

Mvh Max

Re: Hvem fa..... forhandler Mitsubishi her i Europa

Ja. Det er dem jeg har prøvet at kontakte på email. Bemærk at firmalogoet
ikke er det samme som det svenske. Jeg tror at der er tale om to firmaer der
begge hedder Mitsubishi.

Benny

Re: Hvem fa..... forhandler Mitsubishi her i Europa
Hej Benny

Nej, det er samme firma, men sikkert en helt forskellig division
der intet har at gøre med de andre, det er meget normalt i de
multinationale firmaer. Og som jeg sagde i et andet mail, ring
til dem og lyd som en million dollars, E-mail har lav status
rigtig mange steder og bliver prioriteret derefter.