Hvem er med på et "open source" hjemme CNC fræser projekt ? - Page 2

Nyt (forhåbentligt) bedre forum.

her

Hej

Jeg har nu lavet et nyt forum på MSN groups. Jeg er ikke en ørn til at
bestyrre det, men nu er det der. MSN groups er meget velfungerende og hvis
der er noget der ikke virker er det kun fordi jeg ikke kan finde ud af at
sætte krydser i de rigtige felter.

Siden ligger på http://groups.msn.com/OpensourceCNC og jeg vil opfordre alle
der var og er interesserede til at kikke ind forbi og melde sig ind.

Jeg har ikke lavet en masse kategorier mm. men regner istedet med at alle
vil bidrage og at der evt. er flere der kunne have interesse i at blive
medbestyrrere i gruppen.

Mvh
Zigge

Site Timeline