Hvad skal være hyldevare? - Page 2

Re: Hvad skal være hyldevare?

Man kunne sige, når du nu alligevel skal købe den sidste stump hver gang så
kan du lige så godt købe det hele, portoen er jo den samme.

På et tidligere arbejde var det faktisk hurtigere at bruge RS-Components end
at rekvirere fra vores produktionslager til lab formål (sic)

/carsten

Re: Hvad skal være hyldevare?

Du mangler såmænd bare den store papkasse med kasserede printkort/mekanik
fra kasserede apparater.

mvh
Orla

Re: Hvad skal være hyldevare?

Jo tak, men den er skisme ikke sådan lige at komme i nærheden af. Jeg prøver
og prøver, men mest af det der kan findes er _helt_ ubrugeligt, dvs +15 år
gamle radioer osv i den stil.
Jeg har dog gemmen tiden reddet mig et pænt udvalg i små motorer og
steppere. Kunne dæleme være dejligt at få fingre i en palleramme med gammel
elektronik.....Drømme.avi.....

Henrik

Re: Hvad skal være hyldevare?
Hva med naboer og bekjente,de pleier ofte ha liggende noe som skal kastes.
Jeg husker selv for ca 30 år siden at jeg startet å bygge opp mitt lager på
denne måten.
Men den gangen kostet en småsignaltransistor tilsbarende
BC 550C    ca. 10-15 kroner,om man skulle kjøpe fra nermeste
reparasjonsverkste

hjemmebiks?
ikke

Site Timeline