Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe

Hej Alle

En omformulering da tidligere lignende spørgsmål affødte et enkelt
opklarende spørgsmål..

Det jeg søger er et stik, eller hvad man skal sige.. lige som dem som er på
et bundkort i en computer, hvor man sætter stik til reset knapper og
powerknapper på kabinetfronten ..
der vil jeg gerne kunne sætte to knapper til samme "stik", svarende til
at man gerne ville have en powerknap i både front og bag, på computeren ..

måske sådan en slags fordeler, enten med et hunstik med to ledninger ud til
hvert sit hanstik ?

Ville være ked af selv at skulle lodde dem, men alle input er velkomne..

//Lars

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe
Jeg ville lodde, men en dobbelt mini-kronemuffe kunne også klare det.
næsten alt andet ville vist være overkill :-)

finn

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe

Hej Finn

Jeg ville nu gerne finde noget med samme slags stik, så det kan pilles af og
på ..

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe

Det hedder nok noget i retning af Y-splitter. Jeg mener at have set nogen
med trebenet stik til at sætte to blæsere på samme stik, de har samme
benafstand så det kan sikkert bruges.

Tomas

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe

Hvor mange skal du bruge ?

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe

en 10-20 stykker lige nu .. men ..
lur mig om ikke der snart kommer en dag hvor det er en 500 stk ..

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe

http://secure.llamma.com/catalog/images/fansplit%20006.jpg
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_fansplit/split.jpg

Kan de ikke bruges tror du?

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe

Det er der henne af ..

men nogen af bundkortene som de skal bruges på, sidder der en pin imellem og
andre sider der ingen pin imellem, så skal nok bruge nogle "enkelte" ..
eller et-leder om man vil ..

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe
De hedder Molex smal udgave.. dem der vises billeder af. bla til blæsere i
computer er alm molex de kan købes hos el-supply.dk både løse stik, løse
huse. stik med ledninger på. så er det bare 2 lodninger og 2 stykker flex og
du har en splitter for ca 5 kr.

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe
Hejsa

Sådan lige for at specificere ..
det er disse jeg søger ..

http://www.tincannetwork.com/files/Power.jpg

en hun som splittes til to han ... gerne 1 polet ..

[...]

Ja.. det er lige netop det jeg mener.. dem har de ved el-supply.dk

//EL-Trikker

Re: Hvad mon de stik hedder... og hvor kan man købe
Dem har jeg da ikke lige kunne finde derinde..

Har du et link ? ..

Lars