Hvad kunne jeg have gjort bedre WAS:Re: Lille lampe til ringeklokke - Page 3

Re: Hvad kunne jeg have gjort bedre WAS:Re: Lille lampe til ringeklokke
jeg
kan

Til at trække både dioder og klokke altså?

jeg kan godtnok se at lysstyrken på dioderne går lidt end i styrke, når der
trykkes på klokken.

Nu står det ikke lige på trafoen.. men det er mindst en 10VA. da fabrikation
sælger en trafo, til de klokker som ikke følger med, og den er 20VA

Havde du også lavet noget med lys osv da?

For denne trafo her, giver jo normal vekkelspænding ud.

Re: Hvad kunne jeg have gjort bedre WAS:Re: Lille lampe til ringeklokke

Ja og nej, for her sidde dioder hen over kontakten og dermed er der hele
tiden en sule strøm gennem spolen (den tager ikke skalde), så behøvede
jeg ikek at trække nye ledninger.

Jep

det er Modelbane Europas hjemmeside