Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Cannon Powershoot S50

5.0 Megapixels
12x optisk/digital zoom
256 MB sandisk compact flash card

Nypris dengang jeg købte det ca. 3600 kr.

Hvad kan man få for sådan et nu?

http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_S50/index.asp

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

PrF8%v evt dk.fritid.foto.indkoeb
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get3D%dk.fritid.foto.indkoeb

Klaus

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Lige præcis en skumbannan når man poster annoncer i dk.teknik.elektronik

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Hvad snakker du om?

Jeg forsøger ikke at sælge noget som helst....

Jeg spørger bare hvad mit kamera er værd...

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

hvorfor skulle man svare på det i en elektronik gruppe. Find en foto
handelsgruppe

Bo //

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Er et digitalkamera ikke et stykke elektronik?

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Der er også elektronik i en bus og en rumfærge, men det betyder ikke at det
hører til i elektronikgruppen, vel?

Du spørger da heller ikke om hjælp til din bil i mad-gruppen, selvom du har
spist en burger i den, vel?

/Hauge

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Man ved jo aldrig hams :)
hvis han nu sælger brugeren sammen med bilen :)
det er jo helt logik, så kan man kalde bilen for en bonus gave
for at købe brugeren :)

/Rasmus

www.linuxfromscratch.dk
www.c-system.org

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Som cyklist og kanibal ville jeg skrotte bilen og æde brugeren.
--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Var det forøvrigt ikke også dig der postede QXL-links som det passede dig i
DVD-gruppen?
Hvis det var, så forstår man godt du ikke kan finde ud af hvad der passer i
hvilke grupper.

/Hauge

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Og det er i denne gruppe en skumbanan...

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Ok - sender du skumbanenen? Så sender jeg mit kamera.

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Deal

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

Ikke det? Selv om du forsøger at kamuflere det som et spørgsmål, er ret
åbenlyst en annonce ;o)
For det første er salgsannoncer uønskede her i gruppen, for det andet er det
den forkerte gruppe når det drejer sig om kamera/foto.

Re: Hvad kan jeg få for mit Digicam?

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.elektronik

Gruppen er ikke til forbruger-relaterede diskussioner af eksisterende
apparater....