Hvad kan der være galt med det her TV?

Hejsa,

Jeg har et Grundig TV fra 1998. Her de sidste mange mE5%neder er det =
begyndt at
slukke af sig selv. Jeg fandt sE5% ud af, at hvis jeg tog strF8%mstikket =
ud og tE6%ndte
for det et par gange og satte strF8%mstikket i igen, sE5% kunne det =
kF8%re uden at slukke
ligepludselig.20%

Over noget tid begyndte billedet sE5% at hoppe og nogle gange blev det =
"presset" sammen.
Og til sidst var der kun et enkelt hvid streg hen over skE6%rmen. Nu =
gider det slet ikke tE6%nde.

Hvad kan der vE6%re galt?

Og hvor meget vil det koste at ordne ? (ved godt at det sikkert ikke kan =
betale sig, men
vil gerne have et overslag alligevel hvis der er nogen der har et =
kvalificeret gE6%t).

Tak pE5% forhE5%nd.

Re: Hvad kan der være galt med det her TV?
Hej!

Du har fået ødelagt vertikaludgangen på tv'et ved dine "forsøg". Hvis du
vil have hjælp til en reparation er du velkommen til at maile mig på
snipped-for-privacy@mumbojumbo.dk (adressen er gyldig med 1-tallet).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline