Hvad hedder SMD-opbevaringsboksen og hvem forhandler den?

Hej,

Jeg har en del SMD-opbevaringsbokse, som jeg faktisk er ganske
tilfredse med. Mit problem er at jeg er ved at løbe tør for tomme
rum og skal derfor bruge nogle flere - jeg kan bare ikke huske hvem
der laver dem.

Kan I hjælpe?

Jeg har lagt et billede her (den gule boks på sidste billede):
<http://www.dropbox.com/gallery/3621717/1/Electronics?h=9e65fa

Jeg leder efter netop den model, og sidst jeg købt var det på en
tysk hjemmeside. Jeg synes jeg har ledt hele min inbox igennem for
ordrekopier, men desværre uden held.

På forhånd tak,

Mvh Jonas

Re: Hvad hedder SMD-opbevaringsboksen og hvem forhandler den?

Hmm, det er ikke helt samme design slags, men de er billige, kan de bruges?:

http://cgi.ebay.com/50x-Electronic-Case-Component-Box-Storage-SMT-SMD-g-/150547172346?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item230d4f8bfa

http://cgi.ebay.com/SMT-SMD-Kit-Laboratory-components-storage-boxes-50pcs-/270684699369?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f0610bae9

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Re: Hvad hedder SMD-opbevaringsboksen og hvem forhandler den?
Hej Jonas

På den tyske eBay.de kan du søge på SMD boxe eller SMD Container
eller SMD Mäuseklo

Max

Re: Hvad hedder SMD-opbevaringsboksen og hvem forhandler den?

Tak skal I have for jeres forslag, men grunden til at jeg gerne vil
have de samme, er at så kan jeg sætte dem sammen med dem jeg allerede
har.

Jeg har lige fundet dem - det er Mica Electronic
<http://www.mira-electronic.de/ som laver dem.

Mange tak.

Mvh Jonas

Re: Hvad hedder SMD-opbevaringsboksen og hvem forhandler den?

De er magen til mine. De er kF8%bt ved HIN men de har ikke agenturet
mere.

Benny

Re: Hvad hedder SMD-opbevaringsboksen og hvem forhandler den?
Du kunne kigge på walbom.dk. De har næsten alt i EDS opbevaring, tøj,
ingentar etc...