Hvad hedder dette stik? - og hvor kan jeg købe det.

Hej,

Jeg mangler sE5%dan et stik: <
http://jalling.net/stik.jpg
ME5%lene er i mm og er gjort sE5% godt jeg nu kunne - dog med skydelE6%rer
self.

Stikket har 40 ben.

Jeg synes jeg har kigget rundt pE5% det store net, men uden held.

Kan I hjE6%lpe? kan jeg evt. komme med mere info?

Jonas Jalling

Re: Hvad hedder dette stik? - og hvor kan jeg købe det.

Det ligner noget samtec.com har lavet. Bare et gæt.

Mikkel

Re: Hvad hedder dette stik? - og hvor kan jeg købe det.
Jeg har selv brugt en Hirose DF12C der dog har 50 ben, men samme
princip. Dens benafstand er 0.5 mm per ben. Bruges i Siemens MC55
moduler.
http://www.hirose.com /

Molex laver en masse af den slags.

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net /

Re: Hvad hedder dette stik? - og hvor kan jeg købe det.

Yep, det ligner et Hirose stik.

BFI Optilas i danmark forhandler dem, og er meget flinke med samples osv.

http://www.bfioptilas.dk /

// Per.

Site Timeline