Hvad hedder dette stik?

http://www.qsl.net/kq6xa/connect /

- og hvor kan man mon købe det i dk (odense)? Det må gerne være
forlængerledninger til at klippe over.

Det virker tilpas solidt og vejrbestandigt til mit brug.

Jeg mener at have set det på nogle blyakkumulatorer en gang, men jeg kan
ikke huske hvor.

Vh. KJ

Re: Hvad hedder dette stik?
On Tue, 17 May 2005 00:59:41 +0200, snipped-for-privacy@SLETMIG.bifrostnet.dk (KJ)

Det bruges også til motorola radioer, så hvis der er en forretning,
der sælger sådant udstyr i din nærhed, kan det være en mulighed.

Vh. Klaus

Re: Hvad hedder dette stik?

Tak skal du have for informationen. Mon ikke det kan fås andre og mere
"almindelige" steder også? Jeg synes altså, at jeg har set det flere
gange før.

Vh. KJ

Re: Hvad hedder dette stik?

Vejrbestandigt er det nu ikke berømt for ;o)

Men kan du komme indefor ved en autoophugger og få lov at klippe i
ledningsnet på en gammel Morris/Austin, så kan du få en pæn lomme-fuld.

Andre ældre Engelske biler har dem osse.

mvh
Ebbe

Re: Hvad hedder dette stik?

Det var Storno, der oprindeligt brugte dem, inden de blev opkøbt af
MotorOlsen. Det kan være, de kan fås i shop for autotilbehør.

Hvis du er helt på den, kan du evt. anvende en standard autosikringsholder
af dem, der er beregnet til at indkoble et apparat direkte på akku'en i
bilen.
Karsten H. Jensen