Hvad hedder det her stik?

Jeg har et apparat som man kan sætte til et alm analogt tlf stik på den ene
side.
På den anden side er der stik til et headset og der er så også en knap til
at løfte af og til at mute mikrofonen.
Det bruges til at besvare indgående opkald.

Stikket til headsettet er defekt og skal skiftes, men jeg ved ikke hvad det
hedder.
Det ligner et RJ-11 stik med 4 poler, der er dog ikke en låseflap øverst på
stikket, derimod en på hver side, så der er 2 (to) låseflapper.

Er det nok til en af Jer kan sige hvad stikket hedder og evt hvor det kan
købes ?

Mvh Morten

Re: Hvad hedder det her stik?
Her er et billede, måske det hjælper!
http://picasaweb.google.dk/mkolbak/Test#5246666577323874530

Hvad hedder sådan et stik ?

Mvh Morten

Re: Hvad hedder det her stik?
Hej Morten

Hvad hedder det apperat det skal bruges til.

Navn / model nr.

Med Venlig Hilsen
Leif Hansen

Re: Hvad hedder det her stik?

Stikket ligner meget en SDL konnektor fra AMP.

Sådan et kan ses på http://kortlink.dk/5s83

Mvh

Carsten

Re: Hvad hedder det her stik?

Tak til Jer begge, Carsten og Leif, jeg tror at Carsten har ramt plet med
sit link.
Jeg har noget at komme videre med.

Mvh Morten

Site Timeline