Hvad hedder det ?

Jeg købte på et tidspunkt nogle ruller af noget vævet flex
slange/rør/pølse/strømpe, det er vævet af tyde nylon tråde, og bruges til at
føre ledninger igennem, eksempelvis i biler oligt.. mange high-end
strømforsyninger til pc kommer også med dette omkring ledningerne.. men hvad
er det rigtige navn, og hvor kan jeg købe det i dk?

Syntes ikke lige at google er min ven i dette tilfelde.. håber nogle kan
hjælpe.

//EL-Trikker

Re: Hvad hedder det ?
at
hvad

Måske er det det man kalder en flettet kabelstrømpe?

Se fx vare nr. 55-057-06 på <https://www1.elfa.se/elfa~dk_da/b2b/start.do .

--
TA

Re: Hvad hedder det ?

Jeg vil tro at det er det som elsupply kalder fletstrømpe:
http://www.elsupply.dk/?Gid40%0

Mvh
René

Re: Hvad hedder det ?

http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R11%31240

Snakeskin.

Orla Pedersen
Re: Hvad hedder det ?
Hej Orla

Ok, jeg troede det hed en kærestefanger :)