Hvad hedder de og hvor fås de...briller...

Hej!

Leder efter sådan nogle elektronikreparatørbriller... eller hvad det nu
hedder...

Det er sådan nogle han har på i sonofon reklamen. De er gule med lys/lygter
i siderne og så et forstørrelses glas i...

Elektronik butikken nede på Vesterbrotorv har dem ikke... Da jeg spurgte
efter dem kiggede ekspedienten på mig som om jeg var idiot...

T. Hansen vidste godt hvad det var for nogen, men ikke hvor de kunne
købes...

Så hvad hedder de egentlig og hvor fås de i Århus og omegn helst...

Mvh
Michael

Re: Hvad hedder de og hvor fås de...briller...
Hejsa

Hehe, det er sq fordi de selv er idioter, det har de nu altid været, derfor
jeg ikke selv sætter mine ben i den biks, hvis vi da er enige om at det er
Elektronik "Lavpris".

Så burde du kende Århus Radio Lager, 8624 6422, kan være de har, jeg er ikke
sikker.

Mvh Hauge

Re: Hvad hedder de og hvor fås de...briller...

Brillelampe

RS nr 192-0523

mvh

Thorbjørn

Re: Hvad hedder de og hvor fås de...briller...

Det er kun lyset, ingen forstørrelse.

Mvh Max

Re: Hvad hedder de og hvor fås de...briller...
Hej!

1000 tak for hjælpen!

Mvh
Michael