Hvad f...... er en U2141B

Sider her midt i mit hjemme fusk med en opamp(tror jeg) med navnet U2141B-M.
Firmalogoet er et T. Det er et 16 benet SO hus.

Jeg har søgt over alt (næsten da) for at finde databladet til den. Jeg kan
se at Telefunkel og Temic har lavet den en gang. Jeg søget et datablad over
den.Er der nogle der kan hjælpe.

Benny

Re: Hvad f...... er en U2141B

Telefunken og Temic er et og samme firma, TEMIC = TElefunken
MICroelectronics.
Ud fra hva jeg ku finde er det et passivt komponent ? Men kan du ikke
lave lidt reverse engineering på printet og den vej finde ud af hva
for en dims du sidder med :-).
Mvh
  Klavs.

Re: Hvad f...... er en U2141B

U2141B-M.
kan
over

For mig ser det ud til at være en opamp eller noget andet aktivt men 16 ben
passer ikke helt med en quad opamp.

Benny

Site Timeline