Hvad er dette for en havlleder dims ?

Hej NG

I styrerboksen til vores elgaffel stabler sidder der 5-6 stykker "havlleder
dimser"
hvoraf den er er brændt.

De er monteret med en fælles køleplade og er i TCO220 hus og har 3 ben.

Der stå følgende på dem:

NE22
I ( * ) R9703      ( * )  = vertikalt diode tegn

W4   G1

De findes i følge RS ikke i deres sortiment.

Hvor kan jeg købe en sådan ?
Hvad er det for en fyr ?

Venlig Hilsen
Martin Nielsen
2650 Hvidovre

Re: Hvad er dette for en havlleder dims ?

det lydder som en fet af en art fra international recifier. de har
hjemmesiden irf.com
se om du kan bruge en af disse.
http://ec.irf.com/v6/en/US/adirect/ir?cmd=catSearchFrame&domSendTo=byID&domProductQueryName97%03

Jacob

Re: Hvad er dette for en havlleder dims ?

Hej Jacob

Du har fE5%et svaret.

Her er en anden med samme problem:
http://www.talkaboutelectronicequipment.com/group/sci.electronics.design /=
messages/452774.html

mvh/Glenn

Re: Hvad er dette for en havlleder dims ?

Hej Martin

Det er International Rectifier der har lavet den eller for dem
http://www.irf.com men kan ikke finde NE22 på deres side, men der er andre
der er stødt på den, se følgende link
http://www.talkaboutelectronicequipment.com/group/sci.electronics.design/messages/452777.html
Det ser ud til at den ikke fås mere, jeg har ikke kunne finde data på den ,
men du kan prøve at kontakte IRF.
Hvordan du skal tyde mærkningen på IRF's komponenter kan du finde på
http://www.irf.com/package/PartMarking.pdf
Håber at du kan bruge oplysningerne til at komme videre.

--
Madsen

Re: Hvad er dette for en havlleder dims ?

http://www.talkaboutelectronicequipment.com/group/sci.electronics.design/messages/452777.html
Tak for jeres svar ,1 time jeg er imponeret ; - )  , det ser ud som om at en
IRFZ 44V N-MOSFET kan løfte den samme opgave.Nu skal jeg bare lige finde en
sådane.

Venlig Hilsen
Martin Nielsen

Re: Hvad er dette for en havlleder dims ?

http://www.talkaboutelectronicequipment.com/group/sci.electronics.design/messages/452777.html

RS har den og de er på lager , så hvis alt går vel kører stableren igen
imorgen

Re: Hvad er dette for en havlleder dims ?

http://www.talkaboutelectronicequipment.com/group/sci.electronics.design/messages/452777.html
Så kører den igen ;-)

Re: Hvad er dette for en havlleder dims ?
http://www.talkaboutelectronicequipment.com/group/sci.electronics.design/messages/452777.html

Godt at hør.
Det er ikke morsomt når data eller stumper ikke er til at finde, det der
undre er at det ikke er muligt at finde data ved irf når de sætter deres
logo på, men de er desværre ikke de eneste der ikke har data på gamle
halvledere på deres hjemme side.
--
Madsen

Site Timeline