Hvad betyder dette?

Davs Jeg er støt på følgende forkortelse ang. et TV.

LOPTX

Er der nogen af jer der ved hvad dette betyder / står for ???

På forhånd mange tak for hjælpen.

--
Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

Hmmm, X'et kan jeg ikke lige placere, men ellers er LOPT = Line OutPut Transformer så vidt jeg ved :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"
Reply to
Kim Voss Schrader

Davs Kim.

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk...

Jeg tror det er det, fo jeg mener nu når jeg tænker mig om at jeg har hørt betegnelsen for TX omkring transformering.

Takker for hjælpen.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell