Hva hedder de, og hvor kan man få dem ?

Hej Alle

En lidt kryptisk overskrift, men bliver ikke mindre kryptisk nu .. :)

Det jeg søger er et stik, eller hvad man skal sige.. lige som dem som er på
et bundkort i en computer, hvor man sætter stik til powerlampe og IDE lampe
på kabinetfronten ..
der vil jeg gerne kunne sætte to LED til på samme powerlampe, svarende til
at man gerne ville have powerled i både front og bag, på computeren ..

måske sådan en slags fordeler, enten med et hunstik med to ledninger ud til
hvert sit hanstik ?

Ville være ked af selv at skulle lodde dem, da det kunne ske at de skulle
bruges i større mængde..
men alle input er velkomne..

//Lars

Re: Hva hedder de, og hvor kan man få dem ?

Kan dit bundkort drive det?

Re: Hva hedder de, og hvor kan man få dem ?

Ok .. omforklaring..

Det var nu ment at det skulle bruges til powerknappen .. så .. der burde
ikke være problemer med at trække det..
Tænkte blot at det var nemmere og forklare og gav mindre spørgsmål hvis man
snakkede LED ..

men .. det kan jeg så godt se problemet i nu..

Lars

Site Timeline