hva bruger man til en dykpumpe? - Page 2

Re: hva bruger man til en dykpumpe?

Velbekom

Dette er nyhedsgrupper. Google groups er et søgeværktøj til indholdet af
nyhedsgrupper for de fleste. Derfor min anbefaling om at bruge et
ordentligt program til det.

Ønsker du hjælp til det, så spørg i en af de relevante grupper, eller
send mig en mail (jeg kan måske hjælpe lidt:-). Se i øvrigt lidt på min
hjemmeside omkring byhedsgrupper og opførsel.

Velbekom.

Re: hva bruger man til en dykpumpe?

Hvor???

Nej, _du_ er tabt.

Jesper Poulsen

Re: hva bruger man til en dykpumpe?
Jesper Poulsen skreiv:

Et godt midel for de som har sure oppstøt:

1/2 teskje natron (natriumhydrogenkarbonat) i et glas vaten, rør og
drikk :-)

Re: hva bruger man til en dykpumpe?

Skrev ham der ikke kan finde ud af at opføre sig korrekt i en _dansk_
nyhedsgruppe. Du ter dig også som en narrehat i tide og utide.

Jesper Poulsen

Re: hva bruger man til en dykpumpe?

Jeg synes godt man kan leve med det når manden faktisk svarer på et
spørgsmål og derved hjælper spørgeren.
Det er noget andet hvis man selv fabrikerer spørgsmålet.

Steen.

Re: hva bruger man til en dykpumpe?

Og netop _derfor_ bør man gøre opmærksom på at man har økonomiske
interesser i det.

Det er almindelig god skik her på Usenet.

Jesper Poulsen

Site Timeline