Hulstørrelse til Monacor snaplås

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som sidder med et Monacor katalog,
og som kunne give mig de anbefalede hulstørrelser på en snaplås til
højttalerfrontramme type MBF-83, bestillings nr. 12.4240.

Der er ingen mål angivet på posen og såvidt jeg kan måle mig til er det 14,5
mm. for hunparten og 11 mm. for hanparten, men jeg vil gerne være helt
sikker da de er lidt svære at måle på.

Hans

Re: Hulstørrelse til Monacor snaplås

Man kunne prøve her:
http://www.monacor.dk/shop/?PHPSESSID=c3ca33bcc164c44dfa5f0aac1b7f90b0

Dog kan man i skrivende stund ikke få lov at se tegningen.

Tomas

Re: Hulstørrelse til Monacor snaplås
Der har jeg skam været forbi inden jeg skrev her. Der er ingen adgang til
tegningerne uden forhandlerlogin.

Hans

Re: Hulstørrelse til Monacor snaplås
Hej Hans

Internettet er en dejlig ting hvis amn gider lære at søge lidt.

http://www.shop3000.de/pdf/G124240Z.PDF

Mvh Max

Re: Hulstørrelse til Monacor snaplås
Hejsa

Så er det jo fint, at du jo selvfølgelig forklarede hvor og hvordan man lige
søger, når han nu ikke "gider".

Kan så oplyse om at www.google.com er et godt sted at starte.

/Hauge

Re: Hulstørrelse til Monacor snaplås