Hukommelsessvigt på Beovision MX 3000

Hej

Jeg har en Beovision MX 3000 som glemmer kanalindstillingen når den har været slukket på kontakten. Det er vel den lille 2,4V 60 mA akku som er i udu, -den er i hvertfald helt ulden. Jeg kikkede i ELFA kataloget, men kunne ikke lige finde en der passer.

Hvad plejer de store drenge ude i byen at bruge? Går det med 3,6 V i stedet? Evt NiMh?

Man vil jo gerne lave det ordentligt.

På forhånd tak

Vh

Svend Åge

Reply to
Svend Åge Sørensen

Vær opmærksom på, at der sidder to af slagsen i apparatet. Den ene er til text-tv. Det er den bagerst i tv´et på hovedprintet, som skal skiftes.

Send mig en mail, hvis du ikke finder det rigtige batteri.

/Morten

Reply to
Elwarth

"Elwarth" skrev i news: snipped-for-privacy@corp.supernews.com