HP printserver

Hejsa jeg har fået fat i 2 printservere fra HP de hedder "Jetdirect 500X" &
"Jetdirect EX plus"
Desværre sidder der et stik på som jeg aldrig har set før.. er der nogen af
jer der ved hvor man kan finde sådan et???
Alternativet er at lodde et andet stik på men det syntes jeg ikke er særligt
sjovt hvis nu man får ødelagt servern,,,,

I kan se nogle billeder af stikket her.....

www.jabbe.lir.dk/blandet/IMG_7879.JPG
www.jabbe.lir.dk/blandet/IMG_7880.JPG

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Re: HP printserver
&
af
særligt

Jeg tror at det er et EIAJ-04 eller EIAJ-05 stik der skal bruges.
Du kan se målende her:
http://www.accesscomms.com.au/outputplugs.htm#EIAJ

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hvorfor skulle man få det ?  Der er ikke noget der ser kritiskt ud i den
operation.
Du kan sikkert få en alm. DC-bøsning med samme footprint.

For en anden gangs skyld! Kør lige dine fotos gennem et penselprogram, øg
kontrast/skarphed og _reducer_ størrelsen. 1,5MB+ er overdrevet uansvarligt
når det er .jpg til nettet.

--
Venlig hilsen,
Søren