HP Officejet G55

Under opvarmning til scanning og kopiering skriver den "scannersvigt-sluk
for power og tænd igen".
Det har jeg prøvet, både på apperatet og og på væggen, men lige lidt hjælper
det.
Den printer udmærket, men det er en uoriginal strømforsyning jeg bruger,18
v. og 4 amp. Der er lys i lampen til scanning.
Kan jeg hente lidt hjælp i dette forum?
Bjarne

Re: HP Officejet G55

Det kan være den skal have renset scanner motor disk-sensor.

Hvis du er vant til at rode med elektronik kan du sikkert gøre det selv.

Du skal have toppen med glaspladen op for at komme til scanner motoren, der
er 2 skruer (torx) under hængslet til toppladen og 2 tappe forrest i
hjørnerne (man kan trykke på dem nedefra).

Det nemmeste er at skrue scanner motoren af, så kan du komme til  at dreje
motoren rundt medens du renser disk sensoren med f.eks. en vatpind og lidt
rengøringsmiddel.

--
Kristian

Re: HP Officejet G55