HP LaserJet 5L tager alle arkene

Hjælp. Min ellers trofaste printer er begyndt at tage alle arkene i
magasinet:
Ofte kører første ark  ca. 4 cm alene, hvorpå resten af arkene følger med.
Andre gange (med kun få ark i magasinet) kører alle ark på en gang.

Er der mon nogle, der har et godt råd ?

Venlig hilsen
Jens H. Bondesen

Re: HP LaserJet 5L tager alle arkene
Hejsa :-)

det er et kendt problem med HP 5L og 6L, hvis du kun ligger 1 ark papir i,
så køre den fint. Desuden har man indtil for ca. 1 år siden kunne kontakte
HP, og få et specielt Rep kit til printeren, og så var problemmet løst, og
det var enda gratis....Men jeg mener ikke at man stadig kan det....Rep
kit'et var en lille stykke pap med dobbelt klæbbende tape på, som blev sat
nede i bunden af papir magasinet. Om du selv kan lave noget ved jeg ikke....

--
mvh. Mikael
bemærk: fejl i email.....

Re: HP LaserJet 5L tager alle arkene
Hej!

Han kan nok "tiltuske" sig et rep-kit i dk.marked.privat.edb.ekstern hvis han er
heldig. Mon ikke folk har hamstret? ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"