HP LaserJet 5L tager alle arkene

Hjælp. Min ellers trofaste printer er begyndt at tage alle arkene i magasinet: Ofte kører første ark ca. 4 cm alene, hvorpå resten af arkene følger med. Andre gange (med kun få ark i magasinet) kører alle ark på en gang.

Er der mon nogle, der har et godt råd ?

Venlig hilsen Jens H. Bondesen

Reply to
Jens H. Bondesen

Hejsa :-)

det er et kendt problem med HP 5L og 6L, hvis du kun ligger 1 ark papir i, så køre den fint. Desuden har man indtil for ca. 1 år siden kunne kontakte HP, og få et specielt Rep kit til printeren, og så var problemmet løst, og det var enda gratis....Men jeg mener ikke at man stadig kan det....Rep kit'et var en lille stykke pap med dobbelt klæbbende tape på, som blev sat nede i bunden af papir magasinet. Om du selv kan lave noget ved jeg ikke....

--
mvh. Mikael
bemærk: fejl i email.....

"Jens H. Bondesen"  skrev i en meddelelse
> [...]
> Ofte kører første ark  ca. 4 cm alene, hvorpå resten af arkene følger med.
> Andre gange (med kun få ark i magasinet) kører alle ark på en gang.

Reply to
pc.rep

Han kan nok "tiltuske" sig et rep-kit i dk.marked.privat.edb.ekstern hvis han er heldig. Mon ikke folk har hamstret? ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"
Reply to
Kim Voss Schrader

Fedt, at høre jeg har også det problem.

Hvor skal papet side?

/David

Kim Voss Schrader skrev i en nyhedsmeddelelse: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk...

i,

kontakte

og

sat

ikke....

han er

Reply to
David Stien Pedersen

"David Stien Pedersen" skrev :

der hvor Kim skrev det skulle sidde ;)

-- snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!" Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Reply to
jan