HP Ipaq 2200 serien.

Hej alle,

Et lille spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Fruen har en Ipaq i 2200 serien, men den vil ikke lade op mere via den
medfølgende oplader.
Opladeren virker, har testet den på en anden Ipaq og den anden Ipaqs oplader
på denne, så fejlen må ligge i dimsen.
Og det er jo begrænset hvor meget sjov man kan få ud af den, uden at kunne
lade batteriet op :-(

Er der nogle som ved om der sidder en sikring inde i kræet ? Jeg har med
forsigthed fået den åbnet op og kikket rundt efter en, men har ikke
umiddelbart kunne en.

Det ville være rart at liv i den igen, fremfor måske at skulle købe en ny.

Jeg er ikke elektronik freak på nogen måde, men jeg kan da lodde - når det
er påkrævet :-)

M.v.h.
Lars

Re: HP Ipaq 2200 serien.
<KLIP>

Hej Lars, har du tjekket om det ikke er batteriet der er stået af ? Både
min fars 2210 og min egen, som jeg havde solgt til en ven, der er
batteriet bulet op på dem begge, og de var stendøde, de virker i
holderen, men så snart man hiver den op af holderen går den død.

De har begge bestilt uoriginalt batteri fra Hong Kong til omkring en
"hund" på ebay.com - virker perfekt. jeg skifter mange PDA/Ipod
batterier og køber altid fra Hong Kong. kvaliteten er i top, sikkert
direkte fra leverandør, eller næsten da :-)

MVH,
Per Jensen.

Re: HP Ipaq 2200 serien.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hej Per,

Desværre er det ikke batteriet, p.t. er 57% tilbage på batteriet. Og det er
ikke bulet op.

Men tak for ideen.

M.v.h.
Lars

Re: HP Ipaq 2200 serien.

Jeg har en 2210 der pga. dE5%rlig forbindelse i stik mellem 2210 og
bordlader ikke ladede.
(Den gule led blinker ikke nE5%r Ipaq sE6%ttes i bordlader)
Efter rensning af stik viker det igen.

Mvh. Ole Vedel

Site Timeline