HP computer

Har en købt en færdig samlet PC fra HP, med on-board grafikkort.
Der følger ikke en manual med til motherboardet.....jeg vil nu sætte et AGP
grafikkort i maskinen. Umiddelbart, ud fra den dokumentation der medfølger,
ser det ud til at hardwaren selv opdager at der er sat et externt grafikkort
i maskinen. Mit problem er dog at selvom jeg blot sætter det i kommer der
ikke noget signal til skærmen ud af skærm konnektoren. Det er lige meget om
jeg tilslutter skærmen til det isatte grafikkort eller on-board. Tager jeg
grafikkortet ud igen og sætter det til onboard stikket, virker det fint
igen. Grafikkortet er forholdsvist gammelt - har det virkelig noget at sige?
Kan man så ikke bruge det sammen med nyere hardware??? (troede det meste var
bagud kompatibelt :-(   ).

Terry

Re: HP computer

Du skal ind i BIOS og fravælge dit onboard grafik. Dernæst skal du sikkert
også vælge, hvilken grafik slot, der skal initialiseres først.

Claus

Re: HP computer

Jeg tror du flere og bedre svar ved at finde en passende newsgruppe i
dk.edb.hardware hierarkiet. Jeg mener der er en om grafik kort