HP computer

Har en købt en færdig samlet PC fra HP, med on-board grafikkort. Der følger ikke en manual med til motherboardet.....jeg vil nu sætte et AGP grafikkort i maskinen. Umiddelbart, ud fra den dokumentation der medfølger, ser det ud til at hardwaren selv opdager at der er sat et externt grafikkort i maskinen. Mit problem er dog at selvom jeg blot sætter det i kommer der ikke noget signal til skærmen ud af skærm konnektoren. Det er lige meget om jeg tilslutter skærmen til det isatte grafikkort eller on-board. Tager jeg grafikkortet ud igen og sætter det til onboard stikket, virker det fint igen. Grafikkortet er forholdsvist gammelt - har det virkelig noget at sige? Kan man så ikke bruge det sammen med nyere hardware??? (troede det meste var bagud kompatibelt :-( ).

Terry

Reply to
Terry Andersen

"Terry Andersen" skrev i en meddelelse news:bk44rq$vhb$ snipped-for-privacy@news.net.uni-c.dk...

Du skal ind i BIOS og fravælge dit onboard grafik. Dernæst skal du sikkert også vælge, hvilken grafik slot, der skal initialiseres først.

Claus

Reply to
Claus Tersgov

Jeg tror du flere og bedre svar ved at finde en passende newsgruppe i dk.edb.hardware hierarkiet. Jeg mener der er en om grafik kort