HP Color LaserJet 2500

Jeg vil mene, at dette er et spørgsmål, der også er relevant i denne gruppe.
Derfor følgende:
Jeg har en HP Color LaserJet 2500. På hver farvepatron sidder en chip, som
jeg er overbevist om skal styre hvor mange print jeg skal kunne tage af her
farvepatron, da den helt konkret kan meddele mig hvor mange der er tilbage
af hver farve.
Nu er jeg også overbevist om, at det er muligt at klemme mere ud af dyret
end den siger jeg kan, da det ser ud til at der er ganske meget mere farve i
en patron.
Jeg har bare det problem, at DEN VIL IKKE før jeg har skiftet  til en ny.
Hvordan kan man drille den til at fortsætte?
De er jo ret kostbare de tonerpatroner - og så lige smide en ud med 10 %
toner tilbage - det er ikke lige mig.
Er der andre oplysninger, som den chip samler op om mig og min maskine og
mit forbrug, som jeg ikke ved om. Den havner jo for en stor dels vedkommende
på en genbrugs-et-eller-andet.

Mvh Erik

Re: HP Color LaserJet 2500

gruppe.
her
vedkommende

Det ser ud til man kan resette tonerpatronen.Der er i alt fald nogle på ebay
som vil sælge tastekombinationen

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category11%199&item67%15770075
&rd=1&ssPageName=WDVW

Det er muligt tastekombinationen også står her (har ikke nærlæst siden)

http://www.advancedlaser.net/errorcode/error2500.htm

mvh
JBH

Site Timeline