HP 1220 C

Hej med jer.

Jeg har følgende: en HP 1220C. Som når man tænder for den går den ud igen.

Jeghar skilt hele power delen ad for at få renset det der lim af de bruger, (Da dette har en tendens til at blive ledende med årene). Men uden det hjalp.

Så jeg håber at der er en der har en idé til hvad der evt. kunne være galt.

På forhånd tak for hjælpen. Samt glædelig jul.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell