Hovedtelefon stik i fly?

Er der nogen der ved hvad det er for nogen hovedtelefon-stik der sidder i
fly? Jeg mener der er en underlig standard med noget der ligner to mono
mini-jacks?

Takker,
 Anders

Re: Hovedtelefon stik i fly?

Jip det mener jeg også

med ca 1 cm imellem

men man kunne vel bare lave 2 monostok, et til hver øre.. mon ikke det
virker ?

Kasper

Re: Hovedtelefon stik i fly?

Det er faktisk det jeg overvejer - men det er jo skønne spildte kræfter hvis
det nu IKKE er standard 3.5mm mono-jacks!

Mvh.
 Anders

Re: Hovedtelefon stik i fly?

jeg har lavet en 2*3.5mm han til 3.5mm hun, det virker fint
Den eneste ide grund til det specielle stik er at så stjæler
folk ikke hovedtelefonerne, hvem end der så send ku' finde på at
stjæler de stykker ynkeligt plastic ...

-Lasse

Re: Hovedtelefon stik i fly?

Det er det.

Har lige spenderet 2x4,5 time med lyd i kun det ene øre, fordi jeg vil
bruge en almindelig "hørechokoladebolle".

Re: Hovedtelefon stik i fly?
Jeg fik skæl ud af en af stuadesserne fordi jeg brugte en alm. 3,5mm. Det
var fordi at det kan kortslutte deres net var deres påstand. Jeg havde også
kun lyd i det ene øre, men jeg tror at de laver det sådan, for at de kan
sælge nogle flere stik til 25.- stk.

Filip

hvis

Re: Hovedtelefon stik i fly?

også

Hey

Det er vel kun den anden vej det kan gå galt, hvis man bruger et mono stik i
en stereo "sokkel" ??

Kasper

Re: Hovedtelefon stik i fly?

Ja, men prøv at forklare en stewardesse dette.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
                                        == __o
Poul Erik Lindaa   === _'\ <_       E-mail: snipped-for-privacy@mail.tele.cykeldk

Det er normale monojacks (altså med delingen nærmest spidsen), right?

Nej det kan være svært!

Mange tak for hjælpen til alle! Jeg laver mig et kabel...  =)

Mvh.
 Anders

Re: Hovedtelefon stik i fly?

Ja!