Hovedstationer?

Hej.

Er der nogle der har kendskab til steder hvor man kan købe ældre
hovedstationer, evt nogle der er taget ud af drift, eller bare ikke lever op
til dagens standard?

Jeg snakker SMATV/MATV hovedstationer til fælles antenneanlæg.

Mvh
Brian.

Re: Hovedstationer?

 - Vi har da lidt liggende, og ellers lidt forbindelser...
Hvad mangler du???

Lars / Viborg

Re: Hovedstationer?

Var bare ude efter noget til mit eget antenneanlæg.
Modulatorer til VHF/S-Kanaler, Kanal omsætter osv. dog helst stereo.
Min egen lille fælles antenne, men at købe en Triax hovedstation er jo lidt
for voldsomt, når det er til ret hobby og interesse brug. Hvilke priser
snakker vi om, og hvad har du at tilbyde?

Mvh
Brian

Site Timeline