HOT i B&O LS5000

Jeg har et B&O LS5000 på bordet, det peb i PSU'en og ingen billede.

C100 220uF 16V i basis på HOT var blevet træt og havde taget selve HOT'en
BU2508AF med sig i graven.

Jeg har nu billede på igen, men brugte en BU508AF fra skuffen.

Kan den erstatte en BU2508AF eller skal jeg ud og  købe den rigtige ?

Mvh
Morten

Re: HOT i B&O LS5000

 - I sådan en flimmer bør 508'eren være god nok.
Forskellen på 508 og 2508 er hastigheden, altså, 2508'eren er hurtigere...

Lars / Viborg

Re: HOT i B&O LS5000
Ok, så jeg skal bare montere den endeligt og så regne med at det er iorden.
:-)

Mvh Morten

Site Timeline