HMC5883L selvkalibrering

Jeg leger for tiden lidt med Arduino og HMC5883L magnetisk sensor.

--
Mvh Kurt G

Re: HMC5883L selvkalibrering

Det er et stykke tid siden jeg har arbejdet med den, men self testen

er der kun tale om kalibrering af skaleringsfaktorene for de enkelte
sensorer. Det er ikke en absolut kalibrering af det magnetiske felt,
fordi det kendte magnetfelt, som du skriver, er ikke speciel velkendt

Hilsen
Klaus

Re: HMC5883L selvkalibrering

Tak for dit svar, Klaus.

kalibreringen!
Jeg regner med, at kalibreringsfetet for de tre sensorer i den enkelte

--
Mvh Kurt G

Site Timeline