HM 1507 hjælp?

Hej Alle.

Jeg sidder her med et scop, HM 1507, som jeg skal se om jeg kan lave
for en kammerat.
Problemet var at det slet ikke startede op. Jeg fik så fat i en anden
strømforsyning, som jeg har puttet i.
Men nu når jeg starter det siger det tre bip, tror det er en
fejlmelding, men er ikke sikker.
Derudover har jeg en stor aflang firkant (verticalt) på skærmen, som
jeg kan rykke til ventre (via x pos.) ud af billedet og kun ind til
midten af skærmen.
Jeg har diverse diagrammer plus en manual, men jeg synes ikke jeg
bliver klogere af den grund.

Håber der er nogen der har et par pointers.

Med venlig hilsen René

Site Timeline