Hjemmebrændte C64 cartridges - Page 2

Re: Hjemmebrændte C64 cartridges
Hvis du har nogle 27xx256 til billige penge, under 8 kr. stk.
så er jeg aftager, skriv venligst direkte til mig på snipped-for-privacy@ringparken.dk

/ Qbic

Re: Hjemmebrændte C64 cartridges
du glemte dine 123 i mailen, så nu har du reddet dig noget mere SPAM ;-(

--
  Calle.

Re: Hjemmebrændte C64 cartridges
Det bliver sorteret fra i min firewall automatisk.

Nå men tilbage til det med kapsler til C64
Jeg har en printtegning liggende på en version hvor der
kan monteres 2 X 27xx256 kredse, jeg kan mindes at det var til
et projekt hvor vi tjente en del penge på fremstilling af Turbomoduler og
andet godt, jeg har muligvis også programmer liggende endnu til eks.
CP/M, Comal80, Simons Basic med mere.

/ Henrik

! Vi undværer i dag 123, og bruger snipped-for-privacy@ringparken.dk

Re: Hjemmebrændte C64 cartridges

Som Calle skriver, skriv ikke din mailaddr plain i indlæg på usenet ;)

Slet dit indlæg, og repost det med enten snask indsat (som jeg eks. har
skrevet ovenover), eller evt. ROT13 encode det.

Afaik kan de fleste news klienter ROT13 kode.

--
Venlig Hilsen
Michal

Site Timeline