Hjælp til USB

Er også postet i dk.edb

Sidder og tumler lidt med en industri computer.. men der er nogle der har klippet ledningerne til usb stikkene... ØVØV

Der er To usb stik og der er et 10 pin stik på bundkortet der er til usb..

Pin 1 - USBVCC1 Pin 2 - D1F- Pin 3 - D1F+ Pin 4 - GND Pin 5 - USBVCC2 Pin 6 - D2F- Pin 7 - D2F+ Pin 8 - GND Pin 9 - GND Pin10 - GND

Jeg kan jo nok regne ud at pin 1-4 er det ene stik og 5-8 er det andet stik... så kommer mit tekniske spørgsmål jo så... hvordan ligger disse forbindelse i et hun USB stik?

Håber i forstår mig ret..

Hvis i har små tegninger eller noget der kan illustrere det.. modtager jeg gerne dette på mail snipped-for-privacy@REMOVEbadazz.dk

Mvh Brian

Reply to
Brian Pedersen

Kasper

Reply to
Kasper

Takker, det var lige det jeg manglede, nu må vi jo se om det så også virker...

Mvh Brian

"Kasper" skrev i en meddelelse news:3fdc67e1$0$154$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

har

usb..