Hjælp til USB

Er også postet i dk.edb

Sidder og tumler lidt med en industri computer.. men der er nogle der har
klippet ledningerne til usb stikkene... ØVØV

Der er To usb stik og der er et 10 pin stik på bundkortet der er til usb..

Pin 1 - USBVCC1
Pin 2 - D1F-
Pin 3 - D1F+
Pin 4 - GND
Pin 5 - USBVCC2
Pin 6 - D2F-
Pin 7 - D2F+
Pin 8 - GND
Pin 9 - GND
Pin10 - GND

Jeg kan jo nok regne ud at pin 1-4 er det ene stik og 5-8 er det andet
stik... så kommer mit tekniske spørgsmål jo så... hvordan ligger disse
forbindelse i et hun USB stik?

Håber i forstår mig ret..

Hvis i har små tegninger eller noget der kan illustrere det.. modtager jeg
gerne dette på mail snipped-for-privacy@REMOVEbadazz.dk

Mvh Brian

Re: Hjælp til USB
http://www.networktechinc.com/technote.html

Kasper

Re: Hjælp til USB
Takker, det var lige det jeg manglede, nu må vi jo se om det så også
virker...

Mvh Brian

har
usb..