hjælp til strømforsyning ??

Hejsa

Jeg har købt en fm sender , og jeg har købt en universal strøm forsyning hvor den har følgende symboler : -o)+ og -(o+

jeg har fået at vide at min fm sender skal have + til spidsen og - til skærmen/kappen men hvilke af de symboler viser + til spidsen og - til skærmen/kappen ??

håber i kan hjælpe mig, så jeg ikke brænder skidtet af

mvh

michael

Reply to
Michael

"Michael" skrev i en meddelelse news:463caaa4$0$7603$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Umiddelbart -(o+, kappen er symboliseret med "(" og spidsen med "o".

Reply to
Jørgen M. Rasmussen

tak du havde ret

"Jørgen M. Rasmussen" skrev i en meddelelse news:463cb02e$0$2101$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...