Hjælp til stik bestemmelse

Hejsa

Jeg mangler et stik, som skal forsyne en mobil PC med strøm. Det er en
PC, der har siddet på en truck. Stikket kan ses her:
http://www.flyingfish.dk/stik.htm

Jeg vil gerne vide hvad det hedder, (og evt. hvor jeg kan få dem) så
jeg bestille nogle ekstra.

Tak
Søren

--

Re: Hjælp til stik bestemmelse

For få oplysninger. Kom med nogle flere billeder evt. mål. Masser af stik
ser sådan ud fra den ene ende. Som tegningen er kan det næppe afgøres om det
er et han- eller hunstik.
Karsten H. (7870)
Re: Hjælp til stik bestemmelse

Stikket er 10 mm i diameter. Linket er nu opdateret med billeder (af
stik med 2 ledere)

//Søren

--

Re: Hjælp til stik bestemmelse

Der er tale om et hun/stik hvor benene i hanstikket sidder i en "brønd". Det
er sikkert et til chassis-montering og er ikke strøm- eller signalførende,
tvært imod en indgang til apparatet.

Det kan være et Amphenol stik. Prøv at søge Stik -multopolede, cirkulære hos
RS-Components

www.rsonline.dk

Karsten H. (7870)
Re: Hjælp til stik bestemmelse

Det hedder med stor sandsynlighed "Output Power Connector" ...

Øjeblik, jeg pudser lige krystalkuglen...

Øv, den virker ikke.

Den spørger om størrelse i diameter,  om  det han eller hun og om det er
negativ/positiv hus...

Claus

Re: Hjælp til stik bestemmelse

Da der ikke er nogle mål at forholde sig til,
så vil jeg gætte på:
XLR-stik

Pst., hvad er præmien for rigtigt gæt?

:-)