Hjælp til rep. af forstærker

Jeg søger en dygtig tekniker der kan hjælpe med rep. af proff.-forstærkere
m.m.
Helst i syd - &  søndejylland
Skriv en mail
Hilsen Gert

Re: Hjælp til rep. af forstærker

Er det bare en enkelt amp eller snakker vi større styktal?
Hvor stor udgangseffekt?
 Der er lidt forskel på om det er 2*600W der skal reppes og testes eller om
det er 2*2500W...

Måleudstyret er i princippet det samme, men det er sku ikke sikkert den
modstandsblok man bruger som belastning ved måling er helt ligeglad med om
det er 600 eller 2500W :-) Det samme gælder skille-vario-trafoer mv.

Yderligere er det smart at vide om det er forstærkere med konventionel
strømforsyning eller med en switched mode strømforsyning ( letvægts )...
Switchmode forsyningerne kan være lumske hvis ikke man har erfaring med rep.
af disse

Jeg kan nok hjælpe dig hvis det bare er en enkelt eller 3, men hvis det er
20 stk hver måned vil jeg takke nej, da jeg også har et arbejde der skal
passes :-)

Såeh.. Mere Info tak!

Min email adresse er gyldig hvis du vil smide en mail direkte til mig

/peter

Re: Hjælp til rep. af forstærker
Hej Peter
Fik du min mail ?
Hilsen Gert

proff.-forstærkere
om
rep.

Re: Hjælp til rep. af forstærker
Nej, men nu har du lige fået en :-).... så ikke lige hvilken news-konto jeg
skrev fra :-)

/peter
om
er