Hjælp til rep. af forstærker

Hej Jeg søger en dygtig tekniker der kan hjælpe med rep. af proff.-forstærkere m.m. Helst i syd - & søndejylland Skriv en mail Hilsen Gert

Reply to
Gert

"Gert" skrev i en meddelelse news:3fbbc6ab$0$95051$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Er det bare en enkelt amp eller snakker vi større styktal? Hvor stor udgangseffekt? Der er lidt forskel på om det er 2*600W der skal reppes og testes eller om det er 2*2500W...

Måleudstyret er i princippet det samme, men det er sku ikke sikkert den modstandsblok man bruger som belastning ved måling er helt ligeglad med om det er 600 eller 2500W :-) Det samme gælder skille-vario-trafoer mv.

Yderligere er det smart at vide om det er forstærkere med konventionel strømforsyning eller med en switched mode strømforsyning ( letvægts )... Switchmode forsyningerne kan være lumske hvis ikke man har erfaring med rep. af disse

Jeg kan nok hjælpe dig hvis det bare er en enkelt eller 3, men hvis det er

20 stk hver måned vil jeg takke nej, da jeg også har et arbejde der skal passes :-)

Såeh.. Mere Info tak!

Min email adresse er gyldig hvis du vil smide en mail direkte til mig

/peter

Hej Peter Fik du min mail ? Hilsen Gert

"Q" skrev i en meddelelse news:bph0m8$ir1$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

proff.-forstærkere

om

rep.

Reply to
Gert

Nej, men nu har du lige fået en :-).... så ikke lige hvilken news-konto jeg skrev fra :-)

/peter "Gert" skrev i en meddelelse news:3fbcab24$0$94999$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

om

er

Og ikke alligevel.....