Hjælp til RDS ( Radio Data System )

Er der nogen der ligger inde med en PDF fil.

Jeg skal bruge kode systemet.

Mvh
Magnus

Re: Hjælp til RDS ( Radio Data Sy stem )

Hej Magnus

Kig på:
http://da.wikipedia.org/wiki/Radio_Data_System

Evt. også via sproglinksene:
http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_Data_System

-

Søgning:
http://www.google.dk/search?q=%22Radio+Data+System%22

mvh/Glenn

Re: Hjælp til RDS ( Radio Data System )

ved ikke om du kan bruge dette
http://murray.newcastle.edu.au/users/staff/eemf/ELEC351/SProjects/Hopper/error.htm

Re: Hjælp til RDS ( Radio Data Sy stem ) (burde anvende Wavelet modulation )

Hvis kostruktørene havde været smarte ;-) ville de nok have anvendt
Wavelet modulation i dag:

Wavelet modulation performance in Gaussian and Rayleigh fading channels
Manish J. Manglani and Amy E. Bell:
http://www.ecpe.vt.edu/fac_support/DSPCL/docs/MILCOM01.pdf
Citat: "...Some preliminary results with a joint statistic that combines
information at several scales indicate dramatic BER [Bit Error Rate]
improvements: a 25dB improvement for 2 scales instead of 1 and a 6.5dB
improvement for 3 scales instead of 2..."

mvh/Glenn

Re: Hjælp til RDS ( Radio Data System ) (burde anvende Wavelet modulation)
Tak for Hjælpen, jeg prøver og se hvor langt jeg kan komme :-)

Mvh
Magnus

Re: Hjælp til RDS ( Radio Data Sy stem ) (burde anvende Wavelet modulation )

Hej Magnus

Hvis du vil se mere pE5% det bF8%r du se pE5% denne side:

http://akira.ruc.dk/~glenn/wavelet.html#komunikation

mvh/Glenn

Site Timeline