hjælp til pic-brænding

hejsa

jeg skal til at lave et mindre projekt hvor jeg skal have skrevet/brændt en
pic-kreds. mit problem er at jeg ikke har det nødvendige udstyr eller
software til at kunne programmere en pic-kreds, men jeg har dog hele
kildeteksten. det projekt som jeg skal have lavet kan ses her
http://www.hobby-elec.org/e_pic6_3.htm . hvis der er nogen som ligger inde
med en PIC16F84A som de kan brænde og sælge til mig vil det hjælpe utroligt
meget.

med venlig hilsen
Martin Søndergård

Re: hjælp til pic-brænding
Hej Martin

hvor bor du ?

en
utroligt

Re: hjælp til pic-brænding
jeg bor lidt uden for Esbjerg..

mvh
Martin Søndergård
inde

Re: hjælp til pic-brænding
en
utroligt

du kan lave en brænder til en PIC16F84A selv og software kan du finde
gratis.

kig på http://www.ek-p.de/electronics/mppp30/index.htm eller
http://www.jdm.homepage.dk/newpic.htm

 - patrick

Re: hjælp til pic-brænding
tak for linkene..det ser jo ikke så slemt ud igen..
det vil jeg da lige prøve at flække sammen så

mvh.
Martin
inde

Re: hjælp til pic-brænding

ja, ikke? så har du jo også mulighed for at brænde flere selv.

det burde heller ikke være noget et problem. og stumperne koster nok ca 20kr

 - patrick

Site Timeline