hjælp til pic-brænding

hejsa

jeg skal til at lave et mindre projekt hvor jeg skal have skrevet/brændt en pic-kreds. mit problem er at jeg ikke har det nødvendige udstyr eller software til at kunne programmere en pic-kreds, men jeg har dog hele kildeteksten. det projekt som jeg skal have lavet kan ses her

. hvis der er nogen som ligger inde med en PIC16F84A som de kan brænde og sælge til mig vil det hjælpe utroligt meget.

med venlig hilsen Martin Søndergård

Reply to
Martin Søndergård

Hej Martin

hvor bor du ?

en

utroligt

Reply to
mhv

jeg bor lidt uden for Esbjerg..

mvh Martin Søndergård "mhv" skrev i en meddelelse news:3f7dad35$0$136$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

inde

Reply to
Martin Søndergård

en

utroligt

du kan lave en brænder til en PIC16F84A selv og software kan du finde gratis.

kig på

eller

- patrick

Reply to
Patrick Hayes

tak for linkene..det ser jo ikke så slemt ud igen.. det vil jeg da lige prøve at flække sammen så

mvh. Martin "Patrick Hayes" skrev i en meddelelse news:OABfb.3207$ snipped-for-privacy@news000.worldonline.dk...

inde

Reply to
Martin Søndergård

ja, ikke? så har du jo også mulighed for at brænde flere selv.

det burde heller ikke være noget et problem. og stumperne koster nok ca 20kr

- patrick

Reply to
Patrick Hayes