HJÆLP til mit dampstrygejern/station

Jeg har en Moulinex Jet Stream Pro dampstation (Dampstrygejern med
basestation). Desvære har den indbyggede elektromagnetiske dampventil
efterhånden vanskeligt ved at aktivere, når jeg trykker på dampknappen på
selve strygejernet. Jeg har afprøvet forskellige afkalkninger, og har nu
brug for et tip om én der kan finde ud af evt. at udskifte ventilen.

Geografi ikke afgørende.

vh/Jan

Re: HJÆLP til mit dampstrygejern/station

hvor og hvordan afkalker du?
Kan du skille ventilen ad, og lægge ventilen direkte i afkalkningsvæsken?
Da nogle afkalkningsmidler kun er til "overfladepolering"!
Prøv med eddike, eddikesyre, og lidt tid, og vær varsom med det hvis der er
aluminium eller lignende.

Torben

Site Timeline