Hjælp til microcontroller board

Hej Alle i gruppen jeg kunne bruge et godt rE5%d angE5%ende kF8%b af
microcontroller board.
Jeg pE5%tE6%nker at kF8%be et microcontroller board som jeg kan
programmere i c/c++ og fE5% noget grundlE6%ggende erfaring i at fE5% det
til at virker.
Der mE5% meget gerne vE6%re nogle udviklingsmuligheder i boardet og gerne
lcd pE5%sat.Det skal helst vE6%re en lF8%sning der er lige til at bruge
med software og hardware komplet.
HE5%ber nogen kan give et godt rE5%d.
venlig hilsen
dennis

Re: Hjælp til microcontroller board

Hej Alle i gruppen jeg kunne bruge et godt råd angående køb af
microcontroller board.
Jeg påtænker at købe et microcontroller board som jeg kan
programmere i c/c++ og få noget grundlæggende erfaring i at få det
til at virker.
Der må meget gerne være nogle udviklingsmuligheder i boardet og gerne
lcd påsat.Det skal helst være en løsning der er lige til at bruge
med software og hardware komplet.
Håber nogen kan give et godt råd.
venlig hilsen
dennis

http://www.keil.com/boards /

C værktøjer: http://www.keil.com/c51/?gclid=CK2Ans-7wIICFRdhMAodVWe2EQ

[...]

http://www.demotech.dk /

kig på avr-mt-128 til 50 euro, uden compiler.
C compiler  som kan hentes på www.avrfreaks.net

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: Hjælp til microcontroller board

Hvis du har forbindelse til studerende på Århus ingeniørhøjskole eller selv
kan komme i bogladen, kan du købe et STK500 kort til 350.- (orginalt AVR
udviklingskort).

Benny

Re: Hjælp til microcontroller board

selv
Ligenu tager bogladen 395 kr for studerende. Kun studerende ved IHA kan købe
til denne pris.

Re: Hjælp til microcontroller board
Tak for jeres hjE6%lp jeg overvejer at kF8%be dette
http://www.mikroelektronika.co.yu/english/product/tools/easyavr3.htm
Men jeg er lidt i tvivl om hvilken microcontroller jeg skal vE6%lge...

Jeg har ligeledes sF8%gt efter et imbedded GSM modul med mulighed for at
sende sms...
Er der nogen der ligger inde med nogle erfaringer med implementering af
disse. Og hvor man kan fE5% fat pE5% dem.

venlig hilsen dennis

Re: Hjælp til microcontroller board
Maplin UK har haft dem, og ELV's forretning Dyskerland, ikke pE5%
hjemmesiden.

Site Timeline