Hjælp til lodning af to stik nær Næstved

Jeg er i lidt af en kattepine - har lovet at lodde to stik om for min
storebror er kommet af sted uden værktøj og loddekolbe kablerne sidder på
hans mejetærsker og skulle gerne være klar til på mandag. Det ligner AMP
stik eller noget og jeg har løse stik indsatser til.

Stikkene kan ses her:
http://harlvig.dk/test/stik1.jpg
http://harlvig.dk/test/stik2.jpg

Nogen der vil hjælpe mig? jeg giver en kasse øl for hjælpen

Mvh
Allan

Re: Hjælp til lodning af to stik nær Næstved

Kan kabelet afmonteres?
Eller skal loddekolben til Næstved?

Hygge Ulrich

Re: Hjælp til lodning af to stik nær Næstved

Jeg bor i Hyllinge, og har da en loddekolbe.
Ikke sikker på jeg kan komme afsted, men måske kan vi finde ud af en
låne ordning.

Send mig en email.

Birger

http://bbsorensen.dk

Re: Hjælp til lodning af to stik nær Næstved
Tak for respons - jeg har fået loddet stikkene

Mvh
Allan

Site Timeline